Kan ik de ontvangst van EuroClix email tijdelijk stop zetten?
Via deze link kun je aangeven in welke periode je geen mail wilt ontvangen.

 

Waarom kan ik niet op de Ja-knop in de email klikken?
Er zijn een aantal mogelijkheden die ervoor kunnen zorgen dat de links in de email niet werken.

Je maakt gebruik van een popup-blocker:
Een popup-blocker kan er voor zorgen dat de pagina die jij middels de email van EuroClix probeert te openen geblokkeerd wordt. Om dit probleem op te lossen kun je tijdelijk jouw popup-blocker deactiveren. Wanneer je niet op de hoogte bent hoe je jouw popup-blocker tijdelijk kan deactiveren adviseren we je de documentatie van het programma na te lezen of contact op te nemen met de makers van het programma.

Je maakt gebruik van Internet Explorer (als standaard browser):
Het kan voorkomen dat de koppeling met Internet Explorer is beschadigd waardoor er na het klikken op een link geen nieuw scherm geopend wordt. Om dit probleem op te lossen adviseren we je de oplossing die op de website van Microsoft staat op te volgen: http://support.microsoft.com/kb/281679/nl

 

De afbeeldingen in de email zijn niet zichtbaar.
Wanneer je gebruik maakt van Microsoft Outlook is het inderdaad mogelijk dat de afbeeldingen niet standaard worden weergegeven. Om dit probleem op te lossen adviseren we je de oplossing die op de website van Microsoft staat op te volgen: http://office.microsoft.com/nl-nl/assistance/HP010440221043.aspx

 

De links in de email werken niet.
Er zijn een aantal mogelijkheden die er voor kunnen zorgen dat de links in de email niet werken.

Je maakt gebruik van een popup-blocker:
Een popup-blocker kan er voor zorgen dat de pagina die jij middels de email van EuroClix probeert te openen blokkeert. Om dit probleem op te lossen kun je tijdelijk jouw popup-blocker deactiveren, wanneer je niet op de hoogte bent hoe je jouw popup-blocker tijdelijk kan deactiveren adviseren we je de documentatie van het programma na te lezen of contact op te nemen met de makers van het programma.

Je maakt gebruik van Internet Explorer (als standaard browser):
Het kan voorkomen dat de koppeling met Internet Explorer is beschadigd waardoor er na het klikken op een link geen nieuw scherm geopend wordt. Om dit probleem op te lossen adviseren we je de oplossing die op de website van Microsoft staat op te volgen: http://support.microsoft.com/kb/281679/nl

 

Hoe komt het dat vrienden/vriendinnen meer email ontvangen dan ik?
Het feit dat jouw vrienden, familie en/of kennissen meer mail ontvangen dan jij, kan voortkomen uit het feit dat er een selectie is gemaakt op basis van interesses. Ook maakt EuroClix in samenwerking met de adverteerders gebruik van andere selectiecriteria voor de doelgroepbepaling en selectie. De demografische gegevens leeftijd, geslacht, woonplaats enz. zijn hier voorbeelden van. Het kan dus zo zijn dat jouw vrienden, familie en kennissen vaker binnen een doelgroep vallen dan jij.

Gerelateerde vragen:

 

Waarom ontvang ik geen uitnodigingen voor onderzoeken?
Het is via EuroClix mogelijk om deel te nemen aan onderzoeken waarvoor je Clix (punten) kunt ontvangen. Het kan voorkomen dat je een geruime tijd geen uitnodigingen ontvangt voor onderzoeken. Dit heeft als oorzaak dat het onderzoeksbureau graag zo specifiek mogelijk leden wil uitnodigen voor onderzoeken. Aan de hand van de gegevens die wij van onze leden hebben zullen wij leden gaan selecteren die een uitnodiging ontvangen voor de deelname aan een onderzoek. Wanneer je niet binnen de selectiecriteria van het onderzoek valt zul je helaas geen uitnodiging ontvangen. Uiteraard streeft EuroClix ernaar om, het aantal aangeboden vragenlijsten uit te breiden zodat er voor iedereen wat bij zit.

 

Waarom is het saldo in de email anders dan op de Ledenpagina?
Dit probleem kan 2 oorzaken hebben:
1.) Je bent ingelogd onder een andere gebruiker, wellicht deel je jouw computer met nog een EuroClix lid.
2.) Je krijgt een verouderd saldo-overzicht te zien doordat de saldo pagina van EuroClix staat opgeslagen op jouw computer.

In beide gevallen kun je het probleem op de volgende manier oplossen.

Wanneer je gebruik maakt van Internet Explorer:
Ga naar Extra -> Internet Opties -> Klik op het tabblad Algemeen -> Klik op Cookies verwijderen -> Klik op OK -> Klik dan op de knop Bestanden verwijderen -> Klik op OK

Wanneer je gebruik maakt van Firefox:
Ga naar Extra -> Opties -> Klik aan de linker kant op de knop Privacy -> Klik op de knop Wissen naast Cookies -> Klik op de knop Wissen naast Buffer

Gerelateerde vragen:

 

Hoeveel email ontvang ik van EuroClix?
Het aantal email dat je ontvangt is afhankelijk van een aantal zaken:

  • De adverteerder
  • De gegevens die EuroClix over jou heeft
  • De doelgroep die de adverteerder wilt aanspreken

De adverteerder kan bepalen wanneer hij een bepaalde actie wilt houden. Aan de hand van de gegevens die EuroClix over jou heeft kunnen we je uitnodigen voor onderzoeken en/of aanbiedingen toesturen. Wanneer je in een voor de adverteerder populaire doelgroep valt zul je meer email ontvangen dan wanneer je niet in de doelgroep valt, de doelgroep is voor elke actie of onderzoek anders.

Gemiddeld zul je ongeveer tussen de 3 en 5 emails per week ontvangen maar zoals aangegeven kan dit per persoon verschillen.

 

Hoe bekijk of wijzig ik mijn emailinstellingen bij EuroClix?
Je staat bij EuroClix ingeschreven met één mailadres. Wil je de email van EuroClix op een ander emailadres ontvangen, wijzig dan deze instelling via deze link. Ook kun je aangeven over welke onderwerpen je graag mail zou willen ontvangen van EuroClix. EuroClix houdt hiermee rekening in het verzenden van aanbiedingen naar jouw mailadres.

 

Waarom ontvang ik geen email van EuroClix?
Zodra je jezelf inschrijft bij EuroClix kun je jouw interessegebieden opgeven voor het ontvangen van aanbiedingen, EuroClix kan aan de hand van de door jou opgegeven interessegebieden je uitnodigen voor onderzoeken of acties. Wanneer je geruime tijd geen email van EuroClix ontvangt adviseren we je om jouw interessegebieden te controleren middels de ledenpagina van EuroClix, het is mogelijk dat je jouw interessegebieden niet hebt ingevuld.

Een andere verklaring voor het niet ontvangen van de email kan voortkomen uit het feit dat het de email van EuroClix wellicht wordt geblokkeerd door een SPAM filter, hiervoor adviseren we je jouw SPAM filter te controleren en/of contact op te nemen met jouw provider.

Om jouw interessegebieden te bekijken/wijzigen kun je op deze link klikken.

 

Is EuroClix niet een veredelde vorm van SPAMMING?
Nee. Door je aan te melden als deelnemer van het EuroClix-programma, geef je toestemming aan EuroClix om emails te versturen over onderwerpen die relevant voor jou zijn. Daarnaast werkt EuroClix met een dubbel opt-in systeem: jij wordt op eigen initiatief lid én dit moet je vervolgens nogmaals bevestigen. Pas dan ben je lid en pas dan zal EuroClix jou emails sturen. Dit doet EuroClix om er zeker van te zijn dat je lid wilt worden en niet ongewenst door iemand anders bent opgegeven als lid van EuroClix.