Top 5 veel gestelde vragen

Kies hieronder de gewenste categorie waarin jouw vraag valt.

 

Clix (punten) transacties en claims
Voor vragen over transacties waarbij Clix worden bijgeschreven op je saldo. Als je van mening bent dat Clix ten onrechte nog niet beschikbaar zijn gesteld of dat Clix onterecht op vervallen zijn gezet, dan kan je hier je Clix claimen. Clix kunnen overigens 90 dagen lang de status gereserveerd hebben. Hier vind je ook een overzicht van je claims en de status daarvan.
Clix transacties | Clix claimen | Status van mijn claim

 

Clix (punten)
Voor vragen over de Clix en/of jouw saldo
Clix verdienen | Clix inwisselen | Clix status

 

Lidmaatschap
Voor vragen over jouw lidmaatschap of voor vragen wanneer je lid wilt worden
Lidmaatschap

 

Email
Voor vragen over mail die je van EuroClix krijgt
Mail

 

EuroClix MasterCard / de EuroClix creditcard
Voor vragen over de EuroClix MasterCard (de creditcard van EuroClix).
EuroClix MasterCard

 

Clix Assistent
Voor vragen over de installatie en het gebruik van de Clix Assistent
Clix Assistent

 

LuckyClix/SportClix
Voor vragen over LuckyClix en/of SportClix
LuckyClix/SportClix

 

Vertel ’t een vriend
Voor vragen over het verdienen van Clix met:
- Het aanbrengen van nieuwe leden.
- Het delen van jouw unieke Aanbieder tiplinks, waarbij jouw vrienden, die geen lid willen worden van EuroClix, deelnemen aan acties. Leden aanbrengen | Deel en verdien: deel jouw Aanbieder tiplinks

 

Vragenlijsten
Voor vragen over het invullen van vragenlijsten
Vragenlijsten

 

Overig
Voor alle overige vragen die niet in de bovenstaande categorieën vallen
Over EuroClix


 

Staat jouw vraag er niet bij?

Heb je na het bekijken van onze FAQ nog een vraag, dan kun je natuurlijk contact met ons opnemen.