Wanneer komen mijn Clix (punten) beschikbaar?
Wanneer je aan een actie deelneemt zullen de Clix (punten) in jouw saldo-overzicht worden geplaatst. De snelheid waarmee dat gebeurt, verschilt per aanbieder. Soms binnen een dag, maar soms ook kan het wel drie maanden duren. Deze periode is sterk afhankelijk van de snelheid waarmee aanbieders transacties keuren.

Gerelateerde vragen:

 

Ik heb deelgenomen aan een actie maar zie geen Clix.
Wanneer je aan een actie deelneemt, worden de Clix bijgeschreven in jouw saldo overzicht nadat de aanbieder de transactie heeft goedgekeurd. Als je de transactie nog niet erbij ziet staan, dan moet je nog even geduld hebben.

Zodra je inlogt op de EuroClix website en in het linker menu naar saldo-overzicht gaat, zie je jouw saldo-overzicht van één maand weergegeven. Je kunt aan de hand van de dropdown-menu’s de gewenste weergave aanpassen. Zo kan je beter controleren of de transactie er bij staat.

Indien je aan een actie hebt deelgenomen worden de Clix (punten) uiterlijk binnen drie maanden omgezet in beschikbare Clix (punten). Deze periode hebben sommige aanbieders nodig om transacties te keuren.

Gerelateerde vragen:

 

Wat is het verschil tussen beschikbare en gereserveerde Clix (punten)?
Wanneer je aan een actie deelneemt zullen de Clix (punten) in eerste instantie als gereserveerd in jouw claim-overzicht worden geplaatst. Deze Clix (punten) worden toegekend en zichtbaar in je saldo overzicht wanneer je inderdaad aan de desbetreffende actie hebt deelgenomen. Deze toegekende Clix zijn beschikbare Clix en kunnen uiteindelijk worden ingewisseld.

 

Waar kan ik mijn saldo controleren?
Je kunt jouw saldo raadplegen door in te loggen op de EuroClix website en vervolgens in het linker menu op "Saldo-overzicht" te klikken.

De standaard weergave van het saldo-overzicht laat alle Clix van de afgelopen maand zien, deze weergave kun je aanpassen door de gewenste opties te selecteren in de dropdown-menu’s.

Bekijk direct jouw saldo-overzicht.