Tips voor inloggen

Inlogtips

We krijgen regelmatig vragen van mensen die niet (meer) kunnen inloggen op de EuroClix website. Wellicht dat de volgende tips daarbij kunnen helpen.

Ik kan niet meer inloggen...

Probeer een van de volgende tips:

  Zowel je gebruikersnaam als je wachtwoord zijn hoofdlettergevoelig . Let erop dat de 'Caps Lock' niet per ongeluk aanstaat.
  Ga naar het menu 'Extra' en kies 'Internet-Opties' en gooi alle 'Cookies' en 'Geschiedenis' weg. Sluit nu ALLE vensters van je browser en begin opnieuw.
  Als je gebruik maakt van een recente versie van Internet Explorer dan kan het volgende van toepassing zijn. Wij hebben geconstateerd dat er enkele wijzigingen zijn bij de standaardinstelling van van recente versies. Deze standaardinstelling is strenger dan bij vorige versies van Explorer. Het inlogprobleem zal verholpen kunnen worden d.m.v. de volgende aanpassingen.


- Ga naar het menu 'Extra' en kies 'Internet-Opties'
- Klik de 'privacy'-tab aan en klik op 'Geavanceerd'
- Vink het vakje 'Automatische cookie verwerking opheffen' aan
- Vink het vakje 'Cookies per sessie altijd toestaan' aan.

De overige instellingen kunnen op een willekeurige waarde worden ingesteld.Klik nu op OK om de instellingen te bewaren.

Kom je er niet uit met deze uitleg, stuur dan een email aan  ledenservice@euroclix.nl

Ik heb geen email gehad...

Als je lid bent geworden van EuroClix, maar je hebt geen activerings- of bevestigings-email ontvangen, lees dan de volgende tips.

  Controleer of het emailadres dat je bij EuroClix hebt opgegeven EXACT gelijk is aan het emailadres dat je gebruikt.
  Controleer of je emailpostvak niet vol is. De meeste emailadressen hebben een bepaalde limiet. Als je postvak vol is, krijg je hier meestal bericht van en kan je geen email meer ontvangen. Je moet eerst oude berichten verwijderen voor je weer email kan ontvangen.
  Let ook op of je account niet verlopen is. Met name Hotmail heeft sinds kort ingevoerd dat als iemand langer dan een bepaalde tijd niet heeft ingelogd, zijn emailadres verloopt. Je kunt dan geen email ontvangen en al je bewaarde emails worden verwijderd.
  Het kan zijn dat de mail van EuroClix in je map van ongewenste email komt. Controleer daarom deze map. En als de mail van EuroClix daarin staat, dan dien je EuroClix toe te voegen aan de lijst van veilige afzenders. Hoe je dat kunt doen, kun je hier lezen.